Skip to content
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Questo sito utilizza cookie tecnici, analytics e di terze parti. Proseguendo nella navigazione accetti l’utilizzo dei cookie.
Cookie policy

SETTORE I – Amministrativo

Elenco dei Responsabili di Settore

Responsabile del Settore

Avv. CONTE Maria

Orario per il pubblico:

Dal Lunedì al Venerdì (mattina) dalle ore 8:30 alle ore 11:00
Lunedi e Giovedi (pomeriggio) dalle ore 15:30 alle ore 17:30

segreteria.montella@asmepec.it
affarigenerali@comunemontella.it

Tel. 0827 609006 – Interno …(in allestimento)


Responsabile Servizio I
Avv. CONTE Maria

Responsabile per: per: Affari generali; Organi Istituzionali, Gare e contratti; Prestazioni Agevolate (Assegni di maternità; Assegni al nucleo familiare; Libri di testo).
Unità operativa I: Segreteria; Affari Generali; Organi Istituzionali, Contratti.

Responsabile U.O. Rag. VERZELLA Tiziana

Orario per il pubblico:

Dal Lunedì al Venerdì (mattina) dalle ore 8:30 alle ore 11:00
Lunedi e Giovedì (pomeriggio) dalle ore 15:30 alle ore 17:30


Responsabile Servizio II
Geom. BONAVITACOLA Salvatore

Responsabile per: Servizi Demografici; Servizi Statistici; Reti Civiche e Telematiche; Sistemi di Gestione Informatica dei Flussi Documentali; Ufficio Protocollo.

Responsabile U.O. Demografia GAMBONE Domenica

Orario per il pubblico:

Dal Lunedì al Venerdì (mattina) dalle ore 8:30 alle ore 11:00
Lunedi e Giovedì (pomeriggio) dalle ore 15:30 alle ore 17:30

demografici.montella@asmepec.it
protocollo.montella@asmepec.it
demografici@comunemontella.it


Responsabile Servizio III
Dott.ssa NIGRO Samantha

Responsabile per: Servizi sociali; Servizi educativi e culturali; Coordinatore della biblioteca comunale.

Orario per il pubblico:

Dal Lunedì al Venerdì (mattina) dalle ore 8:30 alle ore 11:00
Lunedi e Giovedì (pomeriggio) dalle ore 15:30 alle ore 17:30

servizisociali.montella@asmepec.it
servizisociali@comunemontella.it
biblioteca@comunemontella.it


Responsabile Servizio IV

Dott.ssa NIGRO Samantha

Responsabile per: Programmazione e Metodo; Organizzazione Aziendale; Gestione del Personale; Comunicazione Interna; Relazioni Sindacali.

Orario per il pubblico:

Dal Lunedì al Venerdì (mattina) dalle ore 8:30 alle ore 11:00
Lunedi e Giovedì (pomeriggio) dalle ore 15:30 alle ore 17:30

personale.montella@asmepec.it
ufficiopersonale@comunemontella.it

Ultimo aggiornamento

23 Luglio 2021, 20:52